Новини
Будівельний супермаркет Епіцентр продовжив передноворічну акцію Чесна Вигода.
А це означає, що велику кількість ізоляційних матеріалів NORMAIZOL та ALENOR можна придбати зі знижками до 27%. Знижки розповсюджуються на спінений каучук, каучук на клейовій основі Rubber C, фольгований каучук Алюфом RC, пінополіетилен, алюмінієві скотчи, демпферні стрічки, карпротектори та інші продукти. До того ж, зараз є можливість отримати безкоштовну доставку онлайн замовлень від 500 грн та вагою до 500 кг.
І це, безперечно, чесна вигода!
Дорогі друзі, вітаємо вас з прийдешніми святами! Бажаємо, щоб новий рік приніс безмежні можливості та ресурси для їх реалізації. Нехай кожен з 12 місяців буде наповнений щастям і веселощами. Нехай вас відвідують блискучі бізнес-ідеї, а будь-яке партнерство буде продуктивним, чесним і міцним. Бажаємо, щоб усі проекти були цікавими та успішними, всі поставлені цілі були досягнені, а плани перевиконані. З Новим роком і Різдвом!
Збираючи статистику по нашим продуктам, ми виявили незвичайні факти, якими ділимося з вами. За цей рік ми:
- випустили стільки ізоляційного фольгованого матеріалу «Фолар» А, В, С і РЕТ А, що ним можна було б покрити тунель Великого адронного колайдеру (його периметр становить 26,7 км);
- стільки продукції на основі спіненого поліетилену, що цією кількістю можна було б ізолювати всі приміщення в Емпайр-стейт-білдінг (208879 м.кв.) і Всесвітньому торговому центрі 1 (242000 м.кв.);
- сумарно виробили стільки ізоляційних і монтажних стрічок, що ними можна було б обгорнути Землю по екватору (40075 км);
- стільки ізоляції зі спіненого синтетичного каучуку, що цього вистачило б, щоб встелити всю вулицю Хрещатик у Києві (130000 м.кв.) і площу Свободи в Харкові (119000 м.кв.) разом узяті.
Цими порівняннями ми хотіли показати масштаб нашого виробництва в цікавому форматі. 2020 рік був плідним, і сподіваємося, 2021-й пройде так само.
Вже скоро скінчиться 2020 рік, почнеться новий етап, і ми хочемо поділитися з вами тим хорошим, що відбулося в нашій компанії в цьому році. Пандемія не спинила нас, ми розвивалися, вдосконалювали продукцію, збільшували асортимент, покращували споживчий досвід. Ми випустили три нових продукти: стрічки примикання Alenor BF-2D і Alenor BF-3D, конькову стрічку. До початку нового року приурочено запуск продажів повноклейових віконних стрічок Alenor Full Glue Internal і Alenor Full Glue External. Ми почали виробляти власні віброопори, і в наступному році будемо активно розвиватися в цій сфері.
В цьому році відкрилася виробнича лабораторія «Нормаізолу», яка дозволила нам тестувати продукцію, покращувати її технічні параметри та створювати нові напрацювання.
Ми посилено розвивали експортний напрямок, стали співпрацювати з найкрупнішими українськими віконними компаніями, відкрили роздрібні торгові площадки на платформах okna.ua і prom.ua, поліпшили юзабіліті наших сайтів.
Детальніше про підсумки 2020 року – в нашій статті.
Краса та ергономічність або якість і надійність? Ми кажемо: не треба обирати. Гарний покрівельний матеріал повинен поєднувати всі ці властивості. Наш найкрасивіший продукт – стрічка примикання Alenor BF-3D. Продуманий дизайн двомовної (українська і англійська) упаковки суміщає у собі зручність і естетичність, а насичені кольори фольгованої тривимірної поверхні бездоганно поєднуються з покрівельними матеріалами всіх популярних відтінків.
Фіолетовий колір коробки стрічки також обрано не випадково. Він свідчить про те, що усередині неї – продукт, виготовлений на основі фірмової бутилкаучукової композиції. Вона чудово ізолює місця примикання та самогерметизується у випадку порізів або проколів. Нашу стрічку легко монтувати, завдяки розділеному лайнеру, який без зусиль знімається з бутилкаучукового шару. Тривимірна фактура стрічки дозволяє їй розтягуватися в усіх напрямках і щільно облягати місця примикання складної форми.
Спочатку стрічка примикання Alenor BF-3D створювалась як експортний продукт, але ми вирішили, що українці повинні мати доступ до найкращих матеріалів на внутрішньому ринку та купувати товари не гірше тих, які відправляють на експорт.
Разом з тим ми зробили так, щоб краса продукту зовні повністю відповідала внутрішньому змісту, і пишаємося результатом.