Normaizol 2020: підсумки року

Насичений 2020 рік наближається до кінця, і ми підводимо підсумки. Не дивлячись на пандемію, ми вдосконалювались, розвивались і вважаємо, що для нашої компанії цей рік пройшов зі знаком плюс. Ми провели всебічні дослідження всієї продукції, оптимізували технологічні процеси, розширили асортимент.
Наші новинки
- В цьому році ми випустили ряд нових продуктів, серед яких бутилкаучукові стрічки примикання Alenor BF-2D і Alenor BF-3D. Вони мають попит як на українському ринку, так і за кордоном, про що кажуть активні експортні поставки.
- «Нормаізол» представив іще одну новинку: конькову стрічку для захисту гребенів і ребер покрівлі. Продукт відмінно зарекомендував себе в ритейлі та в сегменті B2B.
- Ми виробили першу, пробну партію віброопор і плануємо в наступному році активно розвивати цей напрямок.
- До початку нового року приурочено повномасштабний запуск віконних стрічок Alenor Full Glue Internal і Alenor Full Glue External – повноклейових стрічок, які можна використовувати в домах, збудованих за принципом Passive House.
Також ми провели велику роботу з редизайну упаковок існуючих продуктів, щоб вони стали красивішими, зручнішими, інформативнішими.
Вдосконалення та оптимізація
У 2020 році наші спеціалісти приклали багато зусиль для покращення споживчих властивостей бутилкаучукових стрічок. В результаті ми вдосконалили технологічні параметри продукції, досягли ще більш високої якості рецептур, відкрили виробничу лабораторію для тестування матеріалів і максимізації їх характеристик. За рахунок оптимізації технологічного ланцюжка та обладнання ми плануємо в новому році збільшити обсяги виробництва бутилкаучукових продуктів загалом і конькових стрічок зокрема.
Крім того, щоб залишатися в курсі останніх досліджень і новин віконного ринку, ми приймали участь в професійних семінарах, які проводили лідери думок Олег Кесслер і Роман Євглевський.
Посилення присутності на ринку
Коронавірус не завадив нам зробити за цей рік великий крок у розвитку експортного напрямку, і ми не спиняємося на досягненому. На початку року ми співпрацювали лише з 3 країнами, а у кінці 2020-го поставляємо продукцію майже в 20 країн.
Також ми посилили свою присутність на віконному ринку і сьогодні співпрацюємо з усіма великими віконними компаніями України, серед яких Viknar’off, «Акорд-С» (TM Epsilon), Steko та інші.
Ми впевнено підвищили обсяги продажів продуктів на основі спіненого синтетичного каучуку як у сегменті В2В, так і в ритейлі. Якість нашої каучукової ізоляції швидко визнали на ринку, бо ми використовуємо відмінні вихідні матеріали та робимо якісні клейові основи. Завдяки цьому, ми виграли ряд тендерів на поставки каучукової продукції на великі об’єкти.
На додаток до цього наша компанія розширила асортимент товарів, представлених у будівельних супермаркетах «Епіцентр», «Леруа Мерлен», «Олді». Наша продукція стала доступнішою для кінцевого споживача: ми відкрили дві нові роздрібні торгові площадки в Інтернеті на платформах okna.ua і prom.ua. На площадці okna.ua ми займаємо перше місце в рейтингу виробників аксесуарів для вікон. Ми робимо так, щоб кожен покупець міг придбати наші товари зручно, з доставкою та по хорошим цінам. З цією метою ми покращили інтерфейс наших офіційних сайтів, додали систему фільтрів і форму зворотнього зв’язку.
В наступаючому 2021 році ми будемо і далі працювати над розширенням асортименту, виходом на нові ринки, збільшенням обсягу випущеної продукції.
Останні новини
-
20 березня 2023Що краще: бутилкаучукові чи бітумні стрічки?
-
5 січня 2021Історія теплоізоляційних матеріалів: від палеоліту до сьогодення
-
3 грудня 2020Виробнича лабораторія "Нормаізол"